Blogia
meuuu in berlin

(conversació fictícia?)

(conversació fictícia?) A - Wirtxa voy a perdir el erasmus para Berlín,podría
ser divertido...

B - La veritat és que jo també tinc ganes de sortir
a aprendre altres coses, estic insatisfeta per
no haber-ho fet encara.

- mmm... estava pensa que potser podriem fer
un altre "arbres".
- Saps que porto temps amb ganes fer alguna cosa diferent... s'acaba la uni
i no tinc pressa. Així doncs???

- Si ens posem d'acord podria sortir una cosa maca, però caldrà
pensar-ho tot molt bé. Com tu ja saps el nostre primer problema
en aquest moments, és poder treballar en allò nostre ...(cales),
i de moment hem de vendre el nostre temps...(típic).
Li comentaré al meu germà que si vol participar.

- La 'llengua blava' canvia de grafia i forma,
però no perd la força.

0 comentarios